Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Blog IT » Tiktok oznacza treści AI
Kontakt
  • Yeto Sp. z o.o. Serwis laptopów i komputerów Poznań. Serwis Lenovo, Dell, HP, Asus, Toshiba, Acer, MSI, Sony, Samsung, Xiaomi, Microsoft, Gigabyte, Razer, LG, Huawei, PEAQ. Sklep komputerowy: akcesoria, laptopy, zasilacze, baterie. Ul. Stablewskiego 3 60-224 Poznań (wjazd między garażami) lub od Łukaszewicza 44 (vis a vis Biedronki-parking) Od 07.30 do 19.30, także weekendy.
    NIP: 7792533766
  • E-mail:serwis@yeto.pl
  • Telefon732-900-555
  • Godziny działania sklepuZgłoszenia napraw domowych codziennie 07.30 - 19.30. Przyjęcia sprzętu w zakładzie od 07.30 do 19.30 Darmowy parking przed serwisem lub pod Biedronką na Łukaszewicza 44 vis a vis serwisu. Przyjmujemy także w weekendy.

Tiktok oznacza treści AI

Data dodania: 21-09-2023


TikTok zaczyna oznaczać treści generowane przez sztuczną inteligencję

 

Tiktok generator AI
Tiktok generuje treści AI

 


TikTok wprowadza narzędzie do etykietowania oparte na sztucznej inteligencji, aby wzmocnić pozycję twórców i zapewnić przejrzyste praktyki tworzenia treści
Ponieważ sztuczna inteligencja (AI) staje się integralną częścią tworzenia treści, platformy takie jak TikTok dokładają wszelkich starań, aby zapewnić odpowiedzialne i przejrzyste praktyki. Dziś TikTok wprowadza nowe narzędzie, które umożliwia twórcom oznaczanie treści generowanych przez sztuczną inteligencję, wzmacniając zaangażowanie firmy w umiejętność korzystania z mediów i odpowiedzialne innowacje.

Sztuczna inteligencja zmienia zasady gry dla twórców, oferując im niezrównane możliwości uwolnienia wyobraźni. Siła sztucznej inteligencji może jednak również dezorientować lub wprowadzać w błąd widzów, jeśli nie są oni świadomi, że treści zostały wygenerowane lub zmienione przez sztuczną inteligencję. Rozwiązanie TikToka? Nowe narzędzie, które pozwala twórcom wyraźnie i łatwo oznaczać treści wygenerowane przez sztuczną inteligencję.
Ta innowacyjna etykieta nie tylko pomaga twórcom zaprezentować technologię stojącą za ich treściami, ale także pomaga im w przestrzeganiu zasad dotyczących mediów syntetycznych Wytycznych dla społeczności TikTok. Ta polityka, wprowadzona na początku tego roku, nakłada obowiązek oznaczania treści generowanych przez sztuczną inteligencję etykietami zawierającymi realistyczne obrazy, dźwięk lub wideo. Twórcy mogą teraz korzystać z nowej etykiety lub innych form ujawniania informacji, takich jak naklejki czy podpisy, aby zapewnić widzom istotny kontekst.
Aby mieć pewność, że zarówno twórcy, jak i widzowie rozumieją, jak i dlaczego używać tych etykiet, w nadchodzących tygodniach TikTok udostępni filmy i zasoby edukacyjne. Etykiety te mogą stać się niezbędnymi narzędziami, podobnie jak plakietki zweryfikowanych kont i etykiety treści zawierających markę, do udostępniania i kontekstualizowania treści w społeczności TikTok.

Testowanie zautomatyzowanych etykiet treści generowanych przez sztuczną inteligencję

TikTok jest pionierem w zakresie automatycznego oznaczania treści generowanych przez sztuczną inteligencję. Od tego tygodnia TikTok testuje etykietę „wygenerowaną przez sztuczną inteligencję”, która ostatecznie będzie automatycznie stosowana do treści wykrytych jako edytowane lub utworzone za pomocą sztucznej inteligencji. Aby zwiększyć przejrzystość produktów TikTok opartych na sztucznej inteligencji, efekty TikTok AI będą teraz wyraźnie zawierać słowo „AI” w nazwie i odpowiedniej etykiecie efektów. Wytyczne dla twórców Effect House również zostaną odpowiednio zaktualizowane.
Wysiłki te mają na celu wykorzystanie istniejących ujawnień treści, takich jak etykiety efektów TikTok, i zapewnienie jasnego, intuicyjnego i szczegółowego sposobu informowania społeczności TikTok o treściach generowanych przez sztuczną inteligencję.

TikTok zdaje sobie sprawę, jak ważna jest współpraca w odpowiedzialnym poruszaniu się po środowisku sztucznej inteligencji. Platforma konsultowała się ze swoimi Komitetami Doradczymi ds. Bezpieczeństwa i korzystała z wiedzy specjalistycznej renomowanych specjalistów z branży, w tym dr Davida G. Randa z MIT. Badania dr Rand odegrały zasadniczą rolę w kształtowaniu „etykiet generowanych przez sztuczną inteligencję” TikTok. Jego odkrycia wykazały, że termin „wygenerowany przez sztuczną inteligencję” jest szeroko rozumiany w różnych grupach demograficznych i odnosi się do treści generowanych przez sztuczną inteligencję.

TikTok w dalszym ciągu ściśle współpracuje z innymi użytkownikami, ekspertami i społeczeństwem obywatelskim z branży. Zaangażowanie platformy w odpowiedzialne praktyki w zakresie sztucznej inteligencji jest widoczne dzięki jej uczestnictwu w partnerstwie na rzecz odpowiedzialnych praktyk sztucznej inteligencji w zakresie mediów syntetycznych oraz partnerstwom z organizacjami takimi jak Digital Moment, w których młodzi członkowie społeczności dzielą się w Internecie swoimi spostrzeżeniami na temat rozwoju sztucznej inteligencji.

Nawigowanie po sztucznej inteligencji w miarę jej ewolucji

Treści generowane przez sztuczną inteligencję to ekscytująca granica, a TikTok stara się ewoluować wraz z nią. Platforma będzie w dalszym ciągu przeprowadzać iteracje i oceniać wpływ tych aktualizacji, współpracując ramię w ramię ze swoją społecznością, aby bezpiecznie poruszać się po stale rozwijającym się świecie treści generowanych przez sztuczną inteligencję.


 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog IT
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu