Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin napraw wysyłkowych
Kontakt
  • Yeto Sp. z o.o. Serwis laptopów i komputerów Poznań. Serwis Lenovo, Dell, HP, Asus, Toshiba, Acer, MSI, Sony, Samsung, Xiaomi, Microsoft, Gigabyte, Razer, LG, Huawei, PEAQ. Sklep komputerowy: akcesoria, laptopy, zasilacze, baterie. Ul. Stablewskiego 3 60-224 Poznań (wjazd między garażami) lub od Łukaszewicza 44 (vis a vis Biedronki-parking) Od 07.30 do 19.30, także weekendy.
    NIP: 7792533766
  • E-mail:serwis@yeto.pl
  • Telefon732-900-555
  • Godziny działania sklepuZgłoszenia napraw domowych codziennie 07.30 - 19.30. Przyjęcia sprzętu w zakładzie od 07.30 do 19.30 Darmowy parking przed serwisem lub pod Biedronką na Łukaszewicza 44 vis a vis serwisu. Przyjmujemy także w weekendy.

Regulamin napraw wysyłkowych

Regulamin napraw wysyłkowych
  1. Na naprawiony sprzęt udzielona zostaje 6 miesięczna gwarancja w przypadku wymian napędów optycznych, dysków i pamięci operacyjnej, wymian matryc w laptopach, monitorach oraz wymian akumulatorów. 6 miesięczna gwarancja w przypadku napraw laptopów ( z wyłączeniem lutowania komponentów BGA tu obowiązuje 3 miesięczny okres gwarancji )
  2.  Wyłączenie 6 miesięcznej gwarancji  i pozostawienie jej na poziomie 3 miesięcy dotyczy wymian komponentów BGA oraz laptopów po zalaniu cieczą.
  3. Okres gwarancji liczony jest od ustalonego terminu odbioru sprzętu.
  4. Diagnozy sprzętu wysyłanego do serwisu są płatne i wynoszą 90 zł netto. Płatna diagnoza oznacza, że w przypadku rezygnacji z naprawy lub braku możliwości naprawy klient poniesie koszt zgodny z powyższą kwotą. Jeśli jednak naprawa zakończy się sukcesem koszt ten zostanie wliczony w cenę naprawy. Koszt sporządzenie specjalistycznej opinii dla ubezpieczalni w której zawarte będą informacje o uszkodzeniach jak i możliwych przyczynach wystąpienia uszkodzeń wynosi 200 zł.
  5.  Wysyłka komputera do naprawy jest równoznaczna ze zgodą na naprawę do maksymalnych barierowych cen netto które dla poszczególnych urządzeń kształtują się następująco: Naprawy laptopów/notebooków, netbooków, do kwoty 300 zł, naprawy kart graficznych do kwoty 200 zł, naprawy  płyt głównych do kwoty 250 zł.
W przypadku przekroczenia maksymalnej barierowej ceny naprawy klient zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W przypadku braku zgody na dalszą naprawę sprzęt zostaje wydany klientowi zgodnie z kosztami diagnozy podanymi w punkcie 4 regulaminu.
  1. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu z przyczyn niezależnych od serwisu: ( brak części zamiennych, uszkodzenie płyty głównej spowodowane zalaniem  itp.) klient może pozostawić sprzęt bezpłatnie w celu utylizacji.
  2. Oddający sprzęt oświadcza, że w przypadku odmowy przyjęcia sprzętu po dokonaniu naprawy (dotyczy klientów którzy wybiorą formę płatności za pobraniem) oraz w przypadku braku wpłaty na konto za wykonaną usługę serwisową w terminie 3 miesięcy (od dnia otrzymania wyceny drogą elektroniczną, dotyczy klientów wybierających formę płatności na konto) jest jego oświadczeniem woli o przeniesieniu prawa własności sprzętu na rzecz serwisu
  3. W przypadku braku możliwości naprawy serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu sprzętu uszkodzonego o nieco odmienionych objawach usterki. Wynika to między innymi z faktu, iż większość układów na płytach głównych montowana jest w technologiach SMD, BGA, uBGA, CSP, FLIP CHIP. Wielokrotnie przyczyną pojawienia się usterki są tak zwane zimne luty (mikropęknięcia połączeń lutowanych, lecz dopiero po ich usunięciu może się okazać że na skutek ich powstania doszło do uszkodzenia danego układu, który jest niedostępny na rynku. Kolejnym powodem może być uszkodzenie samego laminatu płyty głównej na skutek delaminacji powłoki uniemożliwiającej poprawne zalutowanie układu BGA .  I w takich właśnie przypadkach z przyczyn niezależnych od serwisu klient może otrzymać nienaprawiony sprzęt o odmienionych objawach usterki.
  4. Informujemy, że w procesie naprawy nie formatujemy twardych dysków oraz nie usuwamy z nich żadnych danych lub programów, chyba że instalacja systemu jest uzgodniona z klientem.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu