Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Wysyłka laptopa, komputera do serwisu
Kontakt
  • Yeto Sp. z o.o. Serwis laptopów i komputerów Poznań. Serwis Lenovo, Dell, HP, Asus, Toshiba, Acer, MSI, Sony, Samsung, Xiaomi, Microsoft, Gigabyte, Razer, LG, Huawei, PEAQ. Sklep komputerowy: akcesoria, laptopy, zasilacze, baterie. Ul. Stablewskiego 3 60-224 Poznań (wjazd między garażami) lub od Łukaszewicza 44 (vis a vis Biedronki-parking) Od 07.30 do 19.30, także weekendy.
    NIP: 7792533766
  • E-mail:serwis@yeto.pl
  • Telefon732-900-555
  • Godziny działania sklepuZgłoszenia napraw domowych codziennie 07.30 - 19.30. Przyjęcia sprzętu w zakładzie od 07.30 do 19.30 Darmowy parking przed serwisem lub pod Biedronką na Łukaszewicza 44 vis a vis serwisu. Przyjmujemy także w weekendy.

Wysyłka laptopa, komputera do serwisu

Nasz serwis komputerowy obsługuje klientów z całej Polski. Niezależnie od tego czy Twoim miejscem zamieszkania jest Poznań, Warszawa, Gdańsk, Kraków, Katowice, Łódź, Lublin, czy też miejscowości w województwie wielkopolskim jak Luboń, Swarzędz, Tarnowo Podgórne, Przeźmierowo, Szamotuły, Kórnik itp.
Prowadząc specjalistyczny serwis Lenovo, HP, Dell, Asus, MSI, Acer, Huawei, Xiaomi, Toshiba, Microsoft oferujemy możliwość skorzystania z naszej profesjonalnej pomocy poprzez wysłanie laptopa, komputera lub innego urządzenia do naprawy poprzez firmę kurierską.

 
Wysyłka komputera do serwisu
Wysyłka komputera


Zadzwoń do naszego serwisu
W celu wstępnej analizy problemu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 732 900 555, skorzystaj z formularza kontakt lub napisz na maila serwis@yeto.pl

Wypełnij zgłoszenie
Napisz na komputerze, lub ręcznie zgłoszenie i podaj w nim:
Imię i nazwisko lub dane Firmy
Dokładny adres z kodem
NIP (dla firm)
Telefon, oraz mail
W miarę dokładny opis usterki

Zapakuj bezpiecznie sprzęt
Podczas pakowania laptopa istnieje kilka ważnych kroków, które są niezbędne dla prawidłowego procesu pakowania. Po pierwsze, musisz przygotować laptopa, zanim jeszcze włożysz go do pudełka.
Przygotowując laptopa do wysyłki należy go wyłączyć  i umieść cienką warstwę folii bąbelkowej pomiędzy matrycą a klawiaturą. Pomoże to uniknąć zarysowań lub uszkodzenia ekranu. Następnie owijamy laptop w folię bąbelkową i zabezpieczamy taśmą samoprzylepną. Zawsze należy dokładnie sprawdzić i upewnić się, czy laptop jest w 100% wyłączony, ponieważ owinięcie go w elementy zabezpieczające może doprowadzić do przegrzania. Owiń akcesoria (mysz, zasilacz sieciowy, kable itp.) w folię bąbelkową i zabezpiecz taśmą pakową, Umieść akcesoria obok laptopa, a nie na nim, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu
Znalezienie odpowiedniego pudełka może być trudniejszym krokiem w tym procesie, znacznie wykraczającym poza nadanie przesyłki. Najważniejszym czynnikiem jest znalezienie pudełka, które jest tylko trochę większe niż twój laptop. Pozostaw trochę miejsca między pudełkiem a laptopem, aby wypełnić pianką lub folią bąbelkową. W ten sposób zredukujesz jak najwięcej ruchu, gdy Twój laptop jest w drodze.

 
Wysyłka laptopa do serwisu
Wysyłka komputera do serwisu


Wyślij laptopa do serwisu
Yeto Sp. Z o.o.
Ul. Floriana Stablewskiego 3
60-224 Poznań
Telefon: 732900555
Mail: serwis@yeto.pl
Nasz najbliższy paczkomat Inpost :
Ul. Łukaszewicza 43, 60-211 Poznań
POZ269M

Wysyłki INPOST:
https://inpost.pl/wysylam

 
serwis laptopów wysyłka


Wysyłki DPD
https://www.dpd.com/pl/pl/

 
serwis komputerow wysylka


Wysyłki DHL
https://dhl24.com.pl/

 
naprawa laptopa wysyłka


Wysyłki do wyboru
https://furgonetka.pl/

 
naprawa komputerów wysyłkowo



Wysyłka sprzętu do naprawy oznacza akceptację regulaminu
 
regulamin serwis komputerowy
 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu