Godziny działania sklepuZgłoszenia napraw domowych codziennie 10.30 - 19.30.
Przyjęcia sprzętu w zakładzie od 10.30 do 19.30 Darmowy parking przed serwisem lub pod Biedronką na Łukaszewicza 44 vis a vis serwisu.
Przyjmujemy także w weekendy po informacji telefonicznej
Nasz serwis komputerowy obsługuje klientów z całej Polski. Niezależnie od tego czy Twoim miejscem zamieszkania jest Poznań, Warszawa, Gdańsk, Kraków, Katowice, Łódź, Lublin, czy też miejscowości w województwie wielkopolskim jak Luboń, Swarzędz, Tarnowo Podgórne, Przeźmierowo, Szamotuły, Kórnik itp. Prowadząc specjalistyczny serwis Lenovo, HP, Dell, Asus, MSI, Acer, Huawei, Xiaomi, Toshiba, Microsoft oferujemy możliwość skorzystania z naszej profesjonalnej pomocy poprzez wysłanie laptopa, komputera lub innego urządzenia do naprawy poprzez firmę kurierską.
Zadzwoń do naszego serwisu W celu wstępnej analizy problemu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 732 900 555, skorzystaj z formularza kontakt lub napisz na maila serwis@yeto.pl
Wypełnij zgłoszenie Napisz na komputerze, lub ręcznie zgłoszenie i podaj w nim: Imię i nazwisko lub dane Firmy Dokładny adres z kodem NIP (dla firm) Telefon, oraz mail W miarę dokładny opis usterki
Zapakuj bezpiecznie sprzęt Podczas pakowania laptopa istnieje kilka ważnych kroków, które są niezbędne dla prawidłowego procesu pakowania. Po pierwsze, musisz przygotować laptopa, zanim jeszcze włożysz go do pudełka. Przygotowując laptopa do wysyłki należy go wyłączyć i umieść cienką warstwę folii bąbelkowej pomiędzy matrycą a klawiaturą. Pomoże to uniknąć zarysowań lub uszkodzenia ekranu. Następnie owijamy laptop w folię bąbelkową i zabezpieczamy taśmą samoprzylepną. Zawsze należy dokładnie sprawdzić i upewnić się, czy laptop jest w 100% wyłączony, ponieważ owinięcie go w elementy zabezpieczające może doprowadzić do przegrzania. Owiń akcesoria (mysz, zasilacz sieciowy, kable itp.) w folię bąbelkową i zabezpiecz taśmą pakową, Umieść akcesoria obok laptopa, a nie na nim, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu Znalezienie odpowiedniego pudełka może być trudniejszym krokiem w tym procesie, znacznie wykraczającym poza nadanie przesyłki. Najważniejszym czynnikiem jest znalezienie pudełka, które jest tylko trochę większe niż twój laptop. Pozostaw trochę miejsca między pudełkiem a laptopem, aby wypełnić pianką lub folią bąbelkową. W ten sposób zredukujesz jak najwięcej ruchu, gdy Twój laptop jest w drodze.
Wyślij laptopa do serwisu Yeto Sp. Z o.o. Ul. Floriana Stablewskiego 3 60-224 Poznań Telefon: 732900555 Mail: serwis@yeto.pl Nasz najbliższy paczkomat Inpost : Ul. Dmowskiego 3, 60-222 Poznań POZ03H