Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Blog IT » Instagram AI
Kontakt
  • Yeto Sp. z o.o. Serwis laptopów i komputerów Poznań. Serwis Lenovo, Dell, HP, Asus, Toshiba, Acer, MSI, Sony, Samsung, Xiaomi, Microsoft, Gigabyte, Razer, LG, Huawei, PEAQ. Sklep komputerowy: akcesoria, laptopy, zasilacze, baterie. Ul. Stablewskiego 3 60-224 Poznań (wjazd między garażami) lub od Łukaszewicza 44 (vis a vis Biedronki-parking) Od 07.30 do 19.30, także weekendy.
    NIP: 7792533766
  • E-mail:serwis@yeto.pl
  • Telefon732-900-555
  • Godziny działania sklepuZgłoszenia napraw domowych codziennie 07.30 - 19.30. Przyjęcia sprzętu w zakładzie od 07.30 do 19.30 Darmowy parking przed serwisem lub pod Biedronką na Łukaszewicza 44 vis a vis serwisu. Przyjmujemy także w weekendy.

Instagram AI

Data dodania: 31-07-2023


Nadchodzące narzędzia Instagram AI, na które ludzie niecierpliwie czekają

Instagram AI
Instagram AI



Meta już zaczęła eksperymentować z tą koncepcją, wprowadzając generatywne narzędzia AI do tworzenia reklam. Instagram również jest w trakcie opracowywania podobnych narzędzi AI skierowanych do zwykłych użytkowników
Czy interesuje Cię, w jaki sposób Instagram wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do poprawy doświadczeń użytkowników? Instagram zawsze był w czołówce postępów technologicznych, a rosnące zainteresowanie technologią generatywnej sztucznej inteligencji nie jest wyjątkiem.

Rozwój Instagrama koncentrował się ostatnio głównie na wątkach , ale nadal dąży do włączenia generatywnych elementów sztucznej inteligencji. Inicjatywę tę obiecał Mark Zuckerberg, szef Meta, który jeszcze miesiąc temu podkreślał:
„W zeszłym roku byliśmy świadkami naprawdę niesamowitych przełomów w generatywnej sztucznej inteligencji, co daje nam teraz możliwość wykorzystania tej technologii, popchnięcia jej do przodu i wbudowania jej w każdy z naszych produktów”.
Meta już zaczęła eksperymentować z tą koncepcją, wprowadzając generatywne narzędzia AI do tworzenia reklam. Instagram również jest w trakcie opracowywania podobnych narzędzi AI skierowanych do zwykłych użytkowników, których możesz się spodziewać wkrótce na swoim kanale IG.

Narzędzia Instagram AI, które zmienią oblicze aplikacji

Jesteśmy wdzięczni Alessandro Paluzziemu za udostępnienie narzędzi sztucznej inteligencji, nad którymi obecnie pracuje Instagram:

Generatywne naklejki AI

Instagram jest w trakcie opracowywania generatywnego narzędzia do tworzenia naklejek AI. Początkowo zauważone podczas testów w maju, to narzędzie AI pozwoli użytkownikom tworzyć niestandardowe grafiki do postów i relacji na Instagramie na podstawie monitów tekstowych. Ta funkcja umożliwia tworzenie wizualnej sztucznej inteligencji typu In-Stream, którą można dodawać do dowolnych postów na Instagramie.

Redaktor historii

Instagram planuje również wprowadzenie narzędzi do edycji wizualnej. Te narzędzia sztucznej inteligencji pozwolą użytkownikom usuwać lub zastępować części przesłanych przez nich treści w ramach procesu tworzenia. Obecnie ta funkcja ma dwa aspekty. „Pędzel AI” pozwala użytkownikom zastępować części ich obrazów, używając generatywnej sztucznej inteligencji do wypełniania pustych miejsc. Funkcja „Restyle” umożliwia użytkownikom rekonstrukcję fragmentów przesłanego obrazu za pomocą monitów tekstowych. Jeśli na przykład potrzebujesz innego tła, możesz dodać opis żądanego ustawienia. Będziesz także mógł zastąpić określone elementy alternatywami generowanymi przez sztuczną inteligencję.

chatbot AI

Podobnie jak narzędzie chatbot My AI firmy Snapchat , Instagram eksperymentuje z nowym interfejsem konwersacyjnym zintegrowanym z bezpośrednimi wiadomościami (DM). Tego chatbota AI można aktywować w zwykłych wątkach czatu, wpisując @ai w polu czatu. Następnie możesz zadać mu pytania dotyczące propozycji kolacji, aktualnych filmów lub przypadkowych ciekawostek – wszystko w wątku na czacie.

Podsumowane DM

Podsumowanie wiadomości to kolejne innowacyjne narzędzie AI, nad którym pracuje Instagram. Jeśli czytanie całych wiadomości na czacie wydaje się być obowiązkiem, to narzędzie może podsumować Twoje wiadomości, oszczędzając Twój czas. Jednak w miarę jak coraz więcej interakcji w IG przenosi się na DM, dopiero okaże się, czy system AI może w pełni zrozumieć kontekst każdego DM.

Wyróżniające się

Informacje o wyróżnieniach na Instagramie są nieco ograniczone, ale z obrazu udostępnionego przez Alessandro Paluzziego jasno wynika, że ​​będzie on okresowo „świętował”, gdy znajomi będą wchodzić w interakcje i angażować się we wspólne działania.

Etykiety

Instagram koncentruje się również na przejrzystości generatywnych treści AI, dodając etykiety. Etykiety te będą wskazywać, kiedy obraz jest tworzony przez sztuczną inteligencję. Jak widać na przykładzie, wizualizacje utworzone za pomocą własnych generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji Meta zostaną odpowiednio oznaczone. Meta zachęca również twórców do dodawania znacznika „utworzone przez AI” do postów przesyłanych z innych narzędzi.

Biorąc pod uwagę szybki rozwój generatywnej sztucznej inteligencji, etykiety te mogą odgrywać kluczową rolę w utrzymaniu przejrzystości. Jednak bez wątpienia będą podejmowane próby obejścia tych tagów w nadziei na oszukanie ludzi za pomocą wizualizacji tworzonych przez sztuczną inteligencję.
Postępy i przyszłość generatywnej sztucznej inteligencji na Instagramie
Na pierwszy rzut oka wprowadzenie tych nowych generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak chatboty i narzędzia do tworzenia wizualizacji, może wydawać się nieco rozczarowujące. Zwłaszcza, gdy te narzędzia często generują efekty wizualne, które wyglądają nieco osobliwie. Należy jednak pamiętać, że jesteśmy dopiero na początku tego, co potencjalnie może osiągnąć generatywna sztuczna inteligencja. Jest więc prawdopodobne, że przez jakiś czas nie będziemy świadkami niczego znacznie bardziej zaawansowanego.
Jednak te zmiany mogą okazać się fascynujące. Prawdziwą miarą potencjału generatywnej sztucznej inteligencji jest to, co artyści mogą tworzyć za pomocą tych narzędzi i jak mogą ich używać do opracowywania unikalnych, skoncentrowanych na człowieku form sztuki. Choć może się to wydawać sprzeczne, istota dzieł sztuki leży w ich związku z ludzkimi doświadczeniami. Narzędzia sztucznej inteligencji mogą powielać aspekty tego połączenia, ale często brakuje im głębi, przez co wydają się nieco nudne.
Jednak wraz z ewolucją narzędzi sztucznej inteligencji, nasze zastosowania również będą się rozwijać. Dlatego ich integracja z platformami, z których regularnie korzystamy, takimi jak Instagram, jest kluczowym pierwszym krokiem.

W tej chwili Instagram nie ujawnił, kiedy te funkcje zostaną wydane, ale możemy spodziewać się, że w najbliższej przyszłości więcej funkcji sztucznej inteligencji zostanie włączonych do naszego kanału IG.


 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog IT
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu