Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Blog IT » Dell poprzez AI przyspiesza transformację biznesową
Kontakt
  • Yeto Sp. z o.o. Serwis laptopów i komputerów Poznań. Serwis Lenovo, Dell, HP, Asus, Toshiba, Acer, MSI, Sony, Samsung, Xiaomi, Microsoft, Gigabyte, Razer, LG, Huawei, PEAQ. Sklep komputerowy: akcesoria, laptopy, zasilacze, baterie. Ul. Stablewskiego 3 60-224 Poznań (wjazd między garażami) lub od Łukaszewicza 44 (vis a vis Biedronki-parking) Od 07.30 do 19.30, także weekendy.
    NIP: 7792533766
  • E-mail:serwis@yeto.pl
  • Telefon732-900-555
  • Godziny działania sklepuZgłoszenia napraw domowych codziennie 07.30 - 19.30. Przyjęcia sprzętu w zakładzie od 07.30 do 19.30 Darmowy parking przed serwisem lub pod Biedronką na Łukaszewicza 44 vis a vis serwisu. Przyjmujemy także w weekendy.

Dell poprzez AI przyspiesza transformację biznesową

Data dodania: 13-10-2023


Rozbudowujący się pakiet generatywnej sztucznej inteligencji firmy Dell przyspiesza transformację biznesową

naprawa laptopów Dell Poznań
Dell AI



Rozwijający się pakiet generatywnej sztucznej inteligencji firmy Dell katalizuje szybką transformację krajobrazu biznesowego. Ta innowacja nie tylko zwiększa efektywność operacyjną, ale także optymalizuje różne procesy biznesowe. Jeśli szukasz serwisu specjalizującego się w laptopach Dell, rozważ serwis laptopów Dell Poznań AI, w którym wiedza specjalistyczna łączy się z innowacją w zakresie obsługi wszystkich potrzeb Twojego laptopa Dell. W obliczu stale rozwijającego się postępu technologicznego zapewnienie maksymalnej wydajności laptopa Dell ma kluczowe znaczenie, dlatego partnerzy napraw laptopów Dell specjalizują się w dostarczaniu najwyższej klasy usług naprawczych, aby sprostać tym wymaganiom.
Kluczowe informacje Nowe rozwiązania lokalne napędzają wysiłki związane z generatywną sztuczną inteligencją, umożliwiając inteligentniejsze gromadzenie danych, dostęp do wielu chmur i profesjonalne usługi.

Zatwierdzony projekt firmy Dell, wykorzystujący technologię NVIDIA w generatywnej sztucznej inteligencji, ułatwia klientom szybsze i bezpieczniejsze wydobywanie inteligencji z danych. Profesjonalne usługi firmy Dell usprawniają opracowywanie strategii GenAI, przygotowywanie danych, ewolucję platform i zwiększają wydajność operacyjną. Dell Technologies we współpracy ze Starburst oferuje otwarte, nowoczesne rozwiązanie „data Lakehouse”, umożliwiające wykorzystanie danych z wielu chmur do działań związanych ze sztuczną inteligencją.

W dziedzinie postępu technologicznego firma Dell jest pionierem w zakresie nowych lokalnych rozwiązań, które napędzają wysiłki związane z generatywną sztuczną inteligencją. Rozwiązania te ułatwiają inteligentniejsze gromadzenie danych, dostęp do wielu chmur i profesjonalnych usług, usprawniając strategie operacyjne. Yeto wpisuje się w te innowacje, zapewniając optymalizację laptopa Dell pod kątem wydajności i niezawodności.

Firma Dell we współpracy z firmą NVIDIA przygotowała projekt, który umożliwia klientom wydobywanie informacji z danych ze zwiększoną szybkością i bezpieczeństwem. Inicjatywa ta stanowi świadectwo zaangażowania firmy Dell w zapewnianie bezproblemowej i wydajnej obsługi użytkownika.

Co więcej, Dell Technologies i Starburst wprowadziły rewolucyjne rozwiązanie „data Lakehouse”. To otwarte, nowoczesne podejście umożliwia wykorzystanie danych w wielu chmurach, co jest niezbędne w operacjach sztucznej inteligencji, dzięki czemu Twój laptop Dell zawsze będzie w czołówce innowacji technologicznych.
Dell Technologies (NYSE: DELL) rozwija swoje rozwiązania Dell Generative AI, pomagając firmom w zmianie metod pracy na każdym etapie ich podróży w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI).

„Aby zmaksymalizować wysiłki związane ze sztuczną inteligencją i obsługiwać obciążenia w chmurach publicznych, środowiskach lokalnych i na krawędzi, firmy potrzebują solidnych podstaw danych wraz z odpowiednią infrastrukturą, oprogramowaniem i usługami” – powiedział Jeff Boudreau, dyrektor ds. sztucznej inteligencji w Dell Technologies. „To właśnie budujemy dzięki naszym rozszerzonym, zatwierdzonym projektom, profesjonalnym usługom, nowoczesnym jeziorom danych i najszerszemu na świecie portfolio rozwiązań GenAI”.

Dell Technologies (NYSE: DELL) poszerza swoją gamę rozwiązań Dell Generatative AI, pomagając firmom w rewolucjonizowaniu ich podejść operacyjnych na wszystkich etapach ich podróży w kierunku generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI).
Jeff Boudreau, dyrektor ds. sztucznej inteligencji w Dell Technologies, podkreślił potrzebę solidnych podstaw danych, uzupełnionych odpowiednią infrastrukturą, oprogramowaniem i usługami, aby zoptymalizować wysiłki związane ze sztuczną inteligencją i zarządzać obciążeniami na różnych platformach, w tym w chmurach publicznych i środowiskach brzegowych. Wizja ta jest ucieleśniona w zaangażowaniu firmy Dell we wspieranie ulepszonych projektów, profesjonalnych usług i nowoczesnego jeziora danych, a także kompleksowego portfolio rozwiązań GenAI.
Dostosowywanie modeli GenAI w celu maksymalnego wykorzystania zastrzeżonych danych

Zatwierdzony projekt firmy Dell do generowania sztucznej inteligencji, zintegrowany z technologią NVIDIA do dostosowywania modelu, oferuje wstępnie wyszkolone modele, które wydobywają inteligencję z danych bez konieczności budowania modeli od podstaw. To rozwiązanie zapewnia najlepsze praktyki dostosowywania i dostrajania modeli GenAI w oparciu o pożądane wyniki, przy jednoczesnym zachowaniu lokalnego bezpieczeństwa informacji. Dzięki skalowalnemu planowi dostosowywania organizacje mają teraz wiele sposobów dostosowywania modeli GenAI do wykonywania określonych zadań przy użyciu zastrzeżonych danych. Jego modułowa i elastyczna konstrukcja uwzględnia szeroki zakres wymagań obliczeniowych i przypadków użycia, w tym szerokie rozpowszechnianie szkoleń, uczenie się transferowe i szybkie dostrajanie.

W dziedzinie dostosowywania modeli GenAI innowacyjne rozwiązanie firmy Dell, wzmocnione technologią NVIDIA, wyróżnia się oferowaniem wstępnie wyszkolonych modeli, które sprawnie wydobywają cenne wnioski z danych, eliminując potrzebę budowania modeli od podstaw.

To solidne rozwiązanie firmy Dell nie tylko ucieleśnia najlepsze praktyki w zakresie dostosowywania i dostrajania modeli GenAI, ale także priorytetowo traktuje bezpieczeństwo informacji lokalnych. Prezentuje skalowalne i elastyczne podejście, umożliwiające organizacjom sprawne modyfikowanie modeli GenAI w celu wykonywania określonych zadań z wykorzystaniem zastrzeżonych danych. Jego elastyczność projektowa obsługuje wiele potrzeb obliczeniowych i scenariuszy zastosowań, począwszy od obszernej dystrybucji szkoleń po szybkie dostrajanie modelu i uczenie się transferu.
Zatwierdzone przez firmę Dell projekty dotyczące generatywnej sztucznej inteligencji obsługują teraz zarówno dostrajanie modeli, jak i wnioskowanie

Certyfikowane projekty firmy Dell w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji obejmują teraz zarówno dostrajanie modeli, jak i wnioskowanie, umożliwiając użytkownikom szybsze wdrażanie modeli GenAI przy zweryfikowanej infrastrukturze. Obejmuje to Dell PowerEdge XE9680, najskuteczniejszy w branży serwer AI, lub Dell PowerEdge XE8640, wyposażony w wybrane procesory graficzne NVIDIA® Tensor Core i oprogramowanie NVIDIA AI Enterprise. Oferta ta obejmuje platformy, wstępnie przeszkolone modele i narzędzia programistyczne, takie jak platforma NVIDIA NeMo™ i oprogramowanie firmy Dell. Łącząc moc obliczeniową z opcjami pamięci masowej, takimi jak Dell PowerScale i Dell ObjectScale, klienci mogą szybko zasilać modele różnymi typami danych pamięci masowej w ramach sprawdzonego projektu. Infrastruktura jest również dostępna w ramach subskrypcji za pośrednictwem Dell APEX.

W ewoluującym krajobrazie generatywnej sztucznej inteligencji zatwierdzone projekty firmy Dell zwiększyły ich możliwości, obsługując obecnie zarówno dostrajanie modeli, jak i wnioskowanie. To ulepszenie pozwala na bardziej elastyczne wdrażanie modeli GenAI, wsparte solidną i zweryfikowaną infrastrukturą.

Wykorzystując potężne serwery, takie jak Dell PowerEdge XE9680 i XE8640, w połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami NVIDIA, projekty te oferują kompleksowe środowisko dla modeli GenAI. Łączą w sobie potężne możliwości obliczeniowe z wszechstronnymi opcjami pamięci masowej, takimi jak Dell PowerScale i Dell ObjectScale, ułatwiając szybkie i wydajne uzupełnianie modeli różnymi typami danych. Ponadto elastyczność dostępu do tej infrastruktury poprzez model subskrypcji za pośrednictwem Dell APEX zapewnia użytkownikom kolejny poziom wygody i możliwości dostosowania.
„Wdrażamy serwery Dell PowerEdge XE9680 z procesorami graficznymi NVIDIA H100 Tensor Core w wysokowydajnym klastrze obliczeniowym w Princeton na potrzeby modelowania wielojęzycznego i ułatwienia odkrywania nowych granic” – powiedział Sanjeev Arora, profesor informatyki Charlesa C. Fitzmorrisa Nauka, Princeton. „System ten zapewnia naukowcom zajmującym się naukami przyrodniczymi, inżynierią, naukami społecznymi i humanistycznymi możliwość zastosowania zaawansowanych modeli sztucznej inteligencji w swojej pracy w takich obszarach, jak wizualizacja, modelowanie i obliczenia kwantowe”.

Sanjeev Arora, wybitny profesor w Princeton, podkreślił wdrożenie serwerów Dell PowerEdge XE9680 wyposażonych w procesory graficzne NVIDIA H100 Tensor Core w klastrze obliczeniowym o wysokiej wydajności. To strategiczne wdrożenie ma na celu ulepszenie modelowania wielkojęzycznego i odblokowanie nowych obszarów odkryć.

Arora podkreśliła, że ​​ten solidny system zapewnia naukowcom z różnych dyscyplin, w tym nauk przyrodniczych, inżynierii, nauk społecznych i humanistycznych, umożliwiając im wykorzystanie zaawansowanych modeli sztucznej inteligencji. Taka aplikacja umożliwia przełomowe prace w różnorodnych obszarach, począwszy od wizualizacji i modelowania, aż po obliczenia kwantowe.
Przygotowanie danych, ludzi i procesów dla GenAI

Firma Dell wykorzystuje swoje procesy i wiedzę specjalistyczną, aby pomagać klientom w generowaniu lepszych i szybszych wyników biznesowych dzięki udoskonalonym możliwościom profesjonalnych usług GenAI: usługi przygotowywania danych zapewniają klientom czysty, dokładny zestaw danych w odpowiednim formacie, umożliwiając płynną realizację projektów AI przy jednoczesnym uproszczeniu integracji danych i zapewnienie wysokiej jakości danych wyjściowych. Usługi wdrożeniowe firmy Dell umożliwiają utworzenie operacyjnej platformy GenAI umożliwiającej wnioskowanie i dostosowywanie modeli, co pozwala skrócić czas uzyskiwania korzyści. W połączeniu z usługami zarządzanymi firmy Dell firma Dell może obsługiwać pełne rozwiązanie GenAI oparte na technologii NVIDIA, poprawiając wydajność operacyjną i umożliwiając klientom skupienie się na tworzeniu własnych przypadków użycia GenAI. Usługi edukacyjne pomagają klientom zdobyć niezbędne umiejętności, które wypełniają lukę w możliwościach GenAI.

Firma Dell wykorzystuje swoją głęboką wiedzę specjalistyczną i udoskonalone procesy, aby ułatwić klientom osiąganie lepszych i szybszych wyników biznesowych dzięki rozszerzonym profesjonalnym usługom GenAI.

Usługi przygotowywania danych firmy Dell są starannie zaprojektowane, aby zapewnić klientom nieskazitelny i precyzyjny zestaw danych, zapewniając bezproblemową realizację projektów AI, uproszczone procesy integracji danych i dostarczanie danych wyjściowych najwyższej jakości. Usługi wdrożeniowe oferowane przez firmę Dell odgrywają kluczową rolę w tworzeniu funkcjonalnej platformy GenAI, umożliwiającej wnioskowanie i dostosowywanie modeli, co przyspiesza realizację korzyści.

Co więcej, usługi edukacyjne firmy Dell odgrywają zasadniczą rolę w zapewnianiu klientom niezbędnych umiejętności wymaganych do wypełnienia istniejących luk w możliwościach GenAI, promując bardziej sprawne i kompetentne podejście do wykorzystania GenAI.
„Nasze ostatnie badania dotyczące wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach wyraźnie wykazały, że organizacje niezmiennie skupiają się na możliwości wykorzystania własnych danych do dostosowywania kluczowych modeli podstawowych, ale potrzebują też pomocy w przygotowaniu danych do tego zadania” – powiedział Bob O „Donnell, prezes i główny analityk w TECHnalytics Research. „Najnowsze rozwiązania firmy Dell i partnerstwa w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji oferują szeroką gamę możliwości, które pomagają firmom w wykorzystaniu tego potencjału, wypełnianiu luk w wiedzy i dostarczaniu dysków z danymi, które są zauważalne i mają wpływ na wyniki biznesowe”.

Bob O'Donnell, znana postać z TECHnalytics Research, w swoim ostatnim badaniu podkreślił niezachwianą koncentrację organizacji na wykorzystywaniu swoich wewnętrznych danych do dostosowywania podstawowych modeli w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji. Zwrócił uwagę na zasadniczą potrzebę pomocy w przygotowaniu danych do tego skomplikowanego zadania.

Innowacyjne rozwiązania firmy Dell i strategiczne partnerstwa w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji zostały wyróżnione jako kluczowe w oferowaniu bogactwa możliwości. Możliwości te odgrywają zasadniczą rolę w pomaganiu firmom w wykorzystaniu pełnego potencjału generatywnej sztucznej inteligencji, wypełnianiu istniejących luk w wiedzy i ułatwianiu przechowywania danych, które mają znaczący wpływ na wyniki biznesowe
Modernizacja infrastruktury danych na potrzeby sztucznej inteligencji i analityki

Dell i Starburst zacieśniają współpracę, aby pomóc klientom w przyspieszaniu pracy sztucznej inteligencji i analiz. Rezultatem będzie otwarte, współczesne rozwiązanie typu „data Lakehouse”. Rozwiązanie to integruje oprogramowanie analityczne firmy Starburst z platformą obliczeniową PowerEdge firmy Dell w połączeniu z wiodącą w branży pamięcią masową firmy Dell, pomagając klientom w wyciąganiu wniosków z danych niezależnie od ich lokalizacji. Zbudowani na zasadach otwartego oprogramowania, klienci zyskają łatwiejszy i bezpieczniejszy dostęp do danych w wielu chmurach, maksymalizując korzyści z analityki, a także przepływów pracy i wdrożeń opartych na sztucznej inteligencji.

To ulepszone rozwiązanie łączy zdolności analityczne firmy Starburst z doskonałością obliczeniową platformy Dell PowerEdge, wzbogaconą o doskonałe możliwości pamięci masowej firmy Dell. Integracja ta odgrywa zasadniczą rolę w pomaganiu klientom w wydobywaniu znaczących wniosków z danych, niezależnie od ich położenia geograficznego. Oparcie tego rozwiązania na zasadach otwartego oprogramowania zapewnia klientom lepszy, bezpieczny dostęp do danych w wielu chmurach, optymalizując korzyści płynące z operacji analitycznych i opartych na sztucznej inteligencji.
„Nasi klienci wyraźnie wyrazili potrzebę solidnej platformy danych, która umożliwia dostęp do rozproszonych danych w środowiskach wielochmurowych w celu napędzania i operacjonalizacji wysiłków związanych ze sztuczną inteligencją” – powiedział Justin Borgman, dyrektor generalny Starburst. „Dzięki integracji naszych możliwości głębokiej analityki z wiodącym przedsiębiorstwem Dell zajmującym się infrastrukturą i usługami globalnymi, możemy zaoferować klientom otwarte, wielochmurowe rozwiązanie „data Lakehouse”, które szybko i łatwo udostępnia dane na potrzeby przepływów pracy sztucznej inteligencji w dowolnym miejscu”.

Justin Borgman, dyrektor generalny Starburst, podkreślił wyraźną potrzebę wyrażaną przez klientów dotyczącą solidnej platformy danych. Platforma ta powinna być biegła w uzyskiwaniu dostępu do rozproszonych danych i zarządzaniu nimi w środowiskach wielochmurowych, co jest niezbędne do napędzania i operacjonalizacji inicjatyw związanych ze sztuczną inteligencją..
Dzięki integracji zaawansowanych możliwości analitycznych firmy Starburst z doskonałą infrastrukturą firmy Dell i rozbudowanymi usługami globalnymi, klientom oferowane jest wydajne, otwarte, wielochmurowe rozwiązanie „data Lakehouse”. Integracja ta ułatwia szybki i łatwy dostęp do danych w procesach sztucznej inteligencji, niezależnie od ich lokalizacji, zwiększając ogólną skuteczność i produktywność przedsięwzięć związanych ze sztuczną inteligencją.
Dostępność

Zatwierdzony projekt firmy Dell dotyczący generatywnej sztucznej inteligencji: dostosowywanie modeli jest dostępne na całym świecie za pośrednictwem tradycyjnych kanałów i usług Dell APEX od końca października. Profesjonalne usługi firmy Dell w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji będą dostępne w wybranych krajach od końca października. Otwarte, nowoczesne rozwiązanie Dell Data Lakehouse z Starburst ma być dostępne na całym świecie w pierwszej połowie 2024 roku.

Zatwierdzona inicjatywa firmy Dell skupiająca się na generatywnej sztucznej inteligencji i dostosowywaniu modeli została udostępniona na całym świecie. Dostępny będzie od końca października w kanałach konwencjonalnych oraz w usługach Dell APEX

Dodatkowo, już od końca października, specjalistyczne usługi profesjonalne firmy Dell w obszarze generatywnej sztucznej inteligencji będą dostępne w poszczególnych krajach. Co więcej, przewiduje się, że innowacyjne rozwiązanie Dell Data Lakehouse, opracowane we współpracy z firmą Starburst, będzie dostępne na całym świecie, a jego obecność będzie widoczna w pierwszej połowie 2024 r.


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog IT
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu